Інститут управлінського консультування

Інститут управлінського консультування на бізнес-форумі «Наука- бізнес- освіта: стратегічне партнерство»12 Червня 2014р.

12 червня 2014 р. Інститут управлінського консультування КНЕУ провів круглий стіл "Інноваційні рішення для бізнесу і разом з бізнесом: дослідницькі та консалтингові проекти" в межах ІІ Міжнародного бізнес-форуму "Наука - бізнес - освіта: стратегічне партнерство", який відбувся у КНЕУ ім. В.Гетьмана.

В роботі круглого столу взяли участь представники підприємств та організацій сфери виробництва, ресторанного бізнесу, консалтингу і аудиту, агробізнесу, комунікаційних технологій і реклами, логістики та перевезень, банківської діяльності а також представники різних факультетів університету.

Модераторами дискусії виступили: Вероніка Верба, директор Інституту управлінського консультування КНЕУ, СМС, доктор економічних наук, професор кафедри стратегії підприємств КНЕУ та Ірина Новікова, генеральний директор AGAMA communications, кандидат економічних наук.

Тема практичної реалізації інновацій викликала значну зацікавленість серед учасників круглого столу. Спікерами були Микола Осейко, керівник з персоналу Group "DF International", Світлана Грухаль, керівник відділу планування "Марс Україна", Сергій Онищенко, директор ТОВ «Конві Пак», Олександр Гороховський, директор DentsuAegisNetworkUkraine, Галина Бажал, менеджер проектів мережі ресторанів «Мафія», Олена Прендзевська, фінансовий директор ТОВ «Поромкабель-Електрика».

 

Олександр Лисовець, директор департаменту ТОВ "Нова Пошта", підготував для обговорення ряд питань на тему: "Переваги та недоліки проведення досліджень власними силами підприємства та на аутсорсингу". В рамках цієї дискусії Олександр поділився досвідом співпраці з КНЕУ у наданні місць для проходження виробничої практики студентам МП «Менеджмент проектів і консалтинг». На разі випускники цієї програми успішно працюють в компанії.

Андрій Матвійчук, генеральний директор Науково-технічного парку КНЕУ, проінформував про консалтингові проекти, які вже були успішно реалізовані.

Інтерес у учасників дискусії викликала тема щодо дієвого  механізму впровадження інновацій в український  бізнес: з однієї сторони, обстоювалась думка про те, що з боку підприємств не створено реального запиту на інновації, а відтак, і попиту на цьому ринку, з іншої сторони звучало переконання, що університет повинен навчитись  не лише створювати, але й ефективно продавати інновації. Цю тему активно обговорювали Олександр Ничипорук, партнер з агроконсалтингу компанії БДО консалтинг, Андрій Матвійчук, Олександр Лисовець, Сергій Поліщук, керівник проектів консалтингової компанії ТОВ «Пушер», Олександр Гороховський, Вероніка Верба, Єлєна Прохорова, к.е.н.,  заступник завідувача кафедри стратегії підприємств, Олександр Дима, к.е.н, заступник декана факультету маркетингу, Наталія Норіцина, к.е.н., доцент кафедри економіки підприємств, Ігор Івасів, д.е.н., професор кафедри банківської справи, Дмитро Караконстантин, директор з розвитку Київського тренінгового центру, Ничипорук Олександр, партнер з агроконсалтингу компанії БДО консалтинг, Євген Білоус, власник  ТОВ «EVG-soft», Анатолій Гонтар, комерційний директор компанії «Агроконтролер», Олександр Решетнік, керівник управління підтримки продажів ПАТ «Піреус Банк», Олександр Єранкін, д.е.н., директор  Міжнародного інституту  бізнес-освіти КНЕУ.